T’ijsbuffet

POP-UP op zonnige zondagen

Sinds dit jaar voegen we voor al jullie kleine en grote feesten, naast ons feestgebak en onze dessertenbuffetten, ook heerlijk huisgemaakt ijs toe aan ons assortiment, in de vorm van ons ijsbuffet.

Potjes ijs op basis van verse (gepasteuriseerde) koemelk van Melkerhei, rijk door de vele eitjes en puur van smaak door met echte smaakmakers te werken (pistache, banaan, chocolade, ..), zonder onnodige poedertjes, bewaarmiddelen en smaakstoffen.

Aangevuld met een rijkelijk assortiment aan toppings. Van mascarponeroom, brownie stukjes en verse aardbeitjes, tot chocoladesaus, lemoncurd, hazelnootcrumble, discobolletjes, …

Om dit concept aan jullie voor te stellen, openen we deze zomer elke zonnige zondagnamiddag van 13u tot 18u de deuren van het Pinch of Salt atelier voor het pop-up T’ijsbuffet. Je kiest jouw favoriete ijssmaak en stelt daarna (optioneel) je ijsje helemaal zelf verder samen aan het toppingbuffet. Er zal ook altijd een vegan en suikerarme smaak beschikbaar zijn.

Spring eens binnen en kom proeven.

Weetje: Voor sommigen ging er misschien al een belletje rinkelen bij de naam, want het T’ijsbuffet heeft zijn naam te danken aan Matijs, aka meneer T’ijs 😉