Frequently Asked Questions

Hoelang op voorhand moet ik bestellen?

Dit werk ik nog even uit voor jullie.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Dit werk ik nog even uit voor jullie.

Kan er last-minute een bestelling geplaatst worden?

Dit werk ik nog even uit voor jullie.

Wat is een ‘standaard afwerking’ en wat is er nog mogelijk?

Dit werk ik nog even uit voor jullie.

Kan er rekening gehouden worden met allergieën? 

Afhankelijk van welke allergieën, kan hier rekening mee gehouden worden. Vermeld dit zeker bij jouw aanvraag en dan bekijken we met mogelijk is. De klant is verantwoordelijk voor het correct inlichten van de gasten.

Kan ik vegan/glutenvrij bestellen?

Dat is zeker mogelijk. Geef het goed mee bij de opmerkingen in het bestelformulier.

Zijn verse bloemen veilig om te gebruiken?

Ja! Er wordt rekening gehouden bij de keuze van bloemen dat deze niet giftig zijn. Verder worden de bloemen zorgvuldig schoongemaakt en met voedselveilige tape voedselveilig gemaakt.

Moet ik een voorschot betalen? 

Neen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit werk ik nog even uit voor jullie.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen? 

In het weekend (zaterdag en zondag) kan dit standaard tussen 11u en 12u, of na afspraak als dit moment niet past.
Door de week gebeurt dit altijd na afspraak.
Het afhaalmoment wordt bij de bestelling ook altijd nog besproken.

Kan mijn bestelling geleverd worden?

Ja, dit kan vanaf een bestelwaarde van 400euro. Dit is gebaseerd op de grotere feesten en delicatere leveringen van bruidstaarten. We rekenen hiervoor een leveringskost van 60cent per gereden kilometer (heen en terug).